Enquête materiaalgebruik Tiny Houses

Tiny Houses te koop in Nederland Forums Ervaringen van bewoners Enquête materiaalgebruik Tiny Houses

Tags: 

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  vmgverhoeven 3 weken, 3 dagen geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

vmgverhoeven
    Bijdrager

Sinds kleins af aan ben ik geïnteresseerd in het zo efficiënt mogelijk inrichten van mijn kamer. Met de laatste veranderingen met betrekking tot het milieu en de shock van mijn ecologische voetafdruk ben ik steeds meer geïnteresseerd in wonen in een Tiny House. Voor mijn bachelor opdracht aan de universiteit Twente ga ik uitzoeken welke materialen er veelal gebruikt worden bij de bouw van een tiny house en waar deze materialen vandaan komen. Via deze enquête wil ik graag te weten komen waar (toekomstige)bewoners materialen vandaan halen en welke materialen er gebruikt worden. Met deze informatie wil ik voornamelijk gaan uitzoeken wat de CO2 uitstoot van deze materialen is bij het maken en transporteren van de materialen.

Daarom zou ik u willen vragen of u 5 a 10 minuten de tijd wilt nemen om deze enquête in te vullen.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.