Weiland voor 2 tiny houses in Soest aangeboden

Tiny Houses te koop in Nederland Forums Samenwerken en in contact Weiland voor 2 tiny houses in Soest aangeboden

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  MargoCo 2 weken, 1 dag geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

JanneliesVissers
    Bijdrager

Heb een perceel van 2600 m2 in het buitengebied van Soest. Mijn woning staat er maar ik heb ongeveer 1000 m2 weiland over waar ik 2 tiny houses wil (laten) neerzetten. De grond waarop ze komen te staan (500 m2) per perceel ben ik bereid te verkopen. Aan weerszijden van het weiland staan schuren/loodsen van de buren; aan de uiteinden van het weiland vrij zicht over weilanden/natuurgebied. Het moeten duurzame tiny houses zijn die landschappelijk ingepast zijn. Ik ben benieuwd of er gegadigden zijn.

FastLion
    Bijdrager

Hallo Jannelies, ik ben wel geinteresseerd. Wat moet zo’n perceel kosten en mag er uberhaupt wel een woning op staan? Mijn nummer is 0617279182.

Groet,

Leo

MargoCo
    Bijdrager

Hi Jannelies,

Graag kom ik meer te weten over de verkoop van het weiland en of dit aanbod nog actueel is.

Omdat er geen contactgegevens in het berichtje staan, hoop ik op deze manier in contact te komen.
    U kunt mij bereiken via th.margoco@gmail.com, whatsapp of telefonisch: 0634764037.

Groet,
    MargoCo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.